גגון זכוכית
אתגר בזכוכית | etgarglass גגון זכוכית באתגר בזכוכית אנו מבצעים את העבודה בהתאם לתקציב ובהתאמה מלאה ללקוח. תוך שמירה על איכות חומרי הגלם והפרזול וזאת
ויטרינות ודלתות הזכוכית הם פריטים בסיסיים ומשמעותיים מאוד בכל בית עסק. בחנויות הבגדים, משרדי עורכי דין, מסעדות בנקים או מרפאות – את הזכוכיות המעוצבות הללו אנחנו רואים כמעט בכל מקום. הן יכולות לשמש כדלת כניסה מרהיבה למשרד, כחלון ראווה בחנות או כקיר מעוצב בבית. אם כן, כשאנחנו מתקינים דלתות, ויטרינות ומחיצות זכוכית, אנחנו משנים לחלוטין את פני החלל ומשדרגים את עיצוב המשרד, הדירה או החנות, ואנחנו נהנים משורה ארוכה של יתרונות ברורים, הן ברמה האישית והן ברמה העסקית. המומחיות שלנו לעצב לכל תחום את הויטרינה והמיוחדת עבורו.
קיר מעוצב, מחיצות זכוכית, חלון ראווה, בתי עסק, מרכז מסחרי או משרד עורכי דין. לא משנה מאיזה כיוון עסקי אתם באים, ויטרינה היא החזית וממנה מתחיל הכל.
חלון ראווה, או ויטרינה בלועזית, הינו חלום הממוקם בחזית ופונה לעוברים ושבים. הוא מציג מדגם מייצג או מבחר של מוצרים אטרקטיביים במיוחד במטרה לפתות לקוחות פוטנציאלים.
הויטרינה שאנו מספקים יכולה לבוא כויטרינה מעוצבת והאפשרויות הן רבות כפי רצונו ותקציבו של הלקוח.
ויטרינה מהווה כלי שיווקי חזק מאוד בעיקר בחנויות, שכן דרך הויטרינה מוצגים המוצרים האטרקטיביים, אלו שבמבצעים ואף מוצרים חדשים.
דרכי הצגת המוצרים הם שונות בהתאם למוצר, לחנות, למבצעים ויכולות השיווק בעולם מתקדם כשלנו, הן רבות ונעשות בצורה מקצועית ביותר על ידי מעצבי חלונות ראווה.
ויטרינה נוספת ניתן למצוא בבנייני עסקים, כחלון מייצג. גם כאן ,כח השיווק גדול מאד ומאפשר ללקוחות פוטנציאלים להבחין בנעשה ובמייצג על מנת לגרום להם להיכנס ומשם השיווק רק מתחיל.
בנוסף , ניתן להדביק או לחרוט על גבי הויטרינה, שילוט ולוגו, לדוגמא. אלו הם דוגמאות לכוחה הרב של הויטרינה בעולם השיווק והעיצוב כאחד.
כפי שציינו, הויטרינה הוא כלי שיווקי, ואין עסק, חנות או משרד מכובד שלא משתמש ונעזר בה.
כך שלמעשה אין כל דרך אחרת להציג, לשווק ולעצב ללא עזרתה של הויטרינה, כמובן אנו מדברים על צורת שיווק שאינה מדיה חברתית… מדובר כאן על סוג מסוים של לקוחות הנמצאים פיזית מול בית העסק.
ישנן כמה וריאציות לויטרינה, זה יכול להיות זכוכית קבועה או דלת נפתחת. וזה יכול להיות ויטרינה כדלת הזזה. ניתן כמובן לשלב בין כולם, לדוגמא: דלת קבועה וגם נפתחת או דלת קבועה וגם דלת ויטרינה הזזה. כמובן, בהתאם לצרכיו ובקשותיו של הלקוח.
הווריאציות של הויטרינה הקיימות, הינן ויטרינה שקופה, חלבי, ויטרינה בצבע קבוע או ויטרינה עם הדפסה דיגיטלית (כל דוגמא שהלקוח מביא או בוחר מהמבחר שקיים בשוק), דוגמת מחוספס, גלי ועוד.
את היתרונות כבר מנינו, ונציין זאת שוב במרוכז.
חסרונות הויטרינה, אחרי הכל זכוכית יש להישמע להוראות היצרן. אך נוסיף כאן שיש לנו מקדם הגנה של תו תקן ישראלי בכל המוצרים והתוצרים שלנו, לכל סוג של זכוכית, יש תו תקן ישראלי מותאם ואנו עובדים איתו ועל פיו יישק דבר.
התחזוקה פשוטה למדי, כל חומרי הניקוי מתאימים לזכוכית.. נא הקפידו על חומרים מותאמים. זהו !!
זוהי יתרונה הבולט של הויטרינה יחד עם נראות מושלמת ויוקרתית.
אכן כלי שיווקי חזק ביותר מבחינה ויזואלית לעוברים ושבים, כל עוד אתם יודעים להציג את המוצרים שלכם בצורה בולטת, מושכת ומותאמת לקהל היעד שלכם.
אפשרויות רבות יש לבעלי עסקים להיעזר בויטרינה לצורכי שיווק כגון, מדבקות, שילוט, עיצוב מותגי, מבצעים ועוד.
רכשתם ויטרינה ? אל תשכחו לתחזק, לנקות אך ורק עם חומרי ניקוי מותאמים, והרי קיבלתם מראה זוהר, נקי ואסתטי . משם הדרך לשיווק מתחילה.
בהצלחה.
אתגר בזכוכית עומדים לשירותכם לכל שאלה, בקשה והצעת ייעול.
אתגר בזכוכית | etgarglass גגון זכוכית באתגר בזכוכית אנו מבצעים את העבודה בהתאם לתקציב ובהתאמה מלאה ללקוח. תוך שמירה על איכות חומרי הגלם והפרזול וזאת
אתגר בזכוכית | etgarglass חיפויי זכוכית באתגר בזכוכית אנו מבצעים את העבודה בהתאם לתקציב ובהתאמה מלאה ללקוח. תוך שמירה על איכות חומרי הגלם והפרזול וזאת
© 2018 אדי דיגיטיל
Made with ❤ with Elementor