אתגר בזכוכית | etgarglass
ויטרינות מזכוכית
באתגר בזכוכית אנו מבצעים את העבודה בהתאם לתקציב ובהתאמה מלאה ללקוח. תוך שמירה על איכות חומרי הגלם והפרזול וזאת בכדי שהמוצר יחזיק מעמד לתקופה ארוכה ככל שניתן בכל תנאי שימוש. ויטרינות בהתאמה אישית.
ויטרינות ודלתות הזכוכית הם פריטים בסיסיים ומשמעותיים מאוד בכל בית עסק. בחנויות הבגדים, משרדי עורכי דין, מסעדות בנקים או מרפאות – את הזכוכיות המעוצבות הללו אנחנו רואים כמעט בכל מקום. הן יכולות לשמש כדלת כניסה מרהיבה למשרד, כחלון ראווה בחנות או כקיר מעוצב בבית. אם כן, כשאנחנו מתקינים דלתות, ויטרינות ומחיצות זכוכית, אנחנו משנים לחלוטין את פני החלל ומשדרגים את עיצוב המשרד, הדירה או החנות, ואנחנו נהנים משורה ארוכה של יתרונות ברורים, הן ברמה האישית והן ברמה העסקית. המומחיות שלנו לעצב לכל תחום את הויטרינה והמיוחדת עבורו.
גלריית תמונות
רוצה לקבל הצעת מחיר?
יש לך שאלה?
חייג עכשיו : 0505590692
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
צור איתנו קשר עכשיו
ויטרינה – כלי שיווק רב עוצמה
קיר מעוצב, מחיצות זכוכית, חלון ראווה, בתי עסק, מרכז מסחרי או משרד עורכי דין. לא משנה מאיזה כיוון עסקי אתם באים, ויטרינה היא החזית וממנה מתחיל הכל.
חלון ראווה, או ויטרינה בלועזית, הינו חלום הממוקם בחזית ופונה לעוברים ושבים. הוא מציג מדגם מייצג או מבחר של מוצרים אטרקטיביים במיוחד במטרה לפתות לקוחות פוטנציאלים.
הויטרינה שאנו מספקים יכולה לבוא כויטרינה מעוצבת והאפשרויות הן רבות כפי רצונו ותקציבו של הלקוח.
ויטרינה ככלי שיווקי
ויטרינה מהווה כלי שיווקי חזק מאוד בעיקר בחנויות, שכן דרך הויטרינה מוצגים המוצרים האטרקטיביים, אלו שבמבצעים ואף מוצרים חדשים.
דרכי הצגת המוצרים הם שונות בהתאם למוצר, לחנות, למבצעים ויכולות השיווק בעולם מתקדם כשלנו, הן רבות ונעשות בצורה מקצועית ביותר על ידי מעצבי חלונות ראווה.
ויטרינה נוספת ניתן למצוא בבנייני עסקים, כחלון מייצג. גם כאן ,כח השיווק גדול מאד ומאפשר ללקוחות פוטנציאלים להבחין בנעשה ובמייצג על מנת לגרום להם להיכנס ומשם השיווק רק מתחיל.
בנוסף , ניתן להדביק או לחרוט על גבי הויטרינה, שילוט ולוגו, לדוגמא. אלו הם דוגמאות לכוחה הרב של הויטרינה בעולם השיווק והעיצוב כאחד.
מדוע דווקא ויטרינה ?
כפי שציינו, הויטרינה הוא כלי שיווקי, ואין עסק, חנות או משרד מכובד שלא משתמש ונעזר בה.
כך שלמעשה אין כל דרך אחרת להציג, לשווק ולעצב ללא עזרתה של הויטרינה, כמובן אנו מדברים על צורת שיווק שאינה מדיה חברתית… מדובר כאן על סוג מסוים של לקוחות הנמצאים פיזית מול בית העסק.
סוגי ויטרינות
ישנן כמה וריאציות לויטרינה, זה יכול להיות זכוכית קבועה או דלת נפתחת. וזה יכול להיות ויטרינה כדלת הזזה. ניתן כמובן לשלב בין כולם, לדוגמא: דלת קבועה וגם נפתחת או דלת קבועה וגם דלת ויטרינה הזזה. כמובן, בהתאם לצרכיו ובקשותיו של הלקוח.
הווריאציות של הויטרינה הקיימות, הינן ויטרינה שקופה, חלבי, ויטרינה בצבע קבוע או ויטרינה עם הדפסה דיגיטלית (כל דוגמא שהלקוח מביא או בוחר מהמבחר שקיים בשוק), דוגמת מחוספס, גלי ועוד.
סוג הויטרינה תלוי בכמה גורמים:
- מיקום הויטרינה – באיזו קומה ובאיזה מיקום.
- תקציב הלקוח – אך יחד עם זאת תקציב דל לא יאפשר לנו לייצר ויטרינה שאינה מותאמת לגובה מבחינת בטיחות שהרי על בטיחות אנו לא מתפשרים וגם אתם לא.
- עובי הויטרינה – עובי הויטרינה הנפוץ הינו 8 מ"מ או 10 מ"מ.
יתרונות וחסרונות של הויטרינה
את היתרונות כבר מנינו, ונציין זאת שוב במרוכז.
- שיווק ! זו הדרך לצוד את עיניהם של הלקוחות הפוטנציאלים והעוברים ושבים במורד הרחוב.
- תחזוקה – קל לתחזק את הויטרינה שהרי זכוכית הוא חומר גלם מעולה לתחזוקה.
- ניקיון – כמו התחזוקה כך גם הניקיון, אך הקפידו לנקות אך ורק עם חומרי ניקוי המיועדים לחומר גלם זכוכית.
חסרונות הויטרינה, אחרי הכל זכוכית יש להישמע להוראות היצרן. אך נוסיף כאן שיש לנו מקדם הגנה של תו תקן ישראלי בכל המוצרים והתוצרים שלנו, לכל סוג של זכוכית, יש תו תקן ישראלי מותאם ואנו עובדים איתו ועל פיו יישק דבר.
תחזוקת הויטרינה
התחזוקה פשוטה למדי, כל חומרי הניקוי מתאימים לזכוכית.. נא הקפידו על חומרים מותאמים. זהו !!
זוהי יתרונה הבולט של הויטרינה יחד עם נראות מושלמת ויוקרתית.
לסיכום ויטרינה
אכן כלי שיווקי חזק ביותר מבחינה ויזואלית לעוברים ושבים, כל עוד אתם יודעים להציג את המוצרים שלכם בצורה בולטת, מושכת ומותאמת לקהל היעד שלכם.
אפשרויות רבות יש לבעלי עסקים להיעזר בויטרינה לצורכי שיווק כגון, מדבקות, שילוט, עיצוב מותגי, מבצעים ועוד.
רכשתם ויטרינה ? אל תשכחו לתחזק, לנקות אך ורק עם חומרי ניקוי מותאמים, והרי קיבלתם מראה זוהר, נקי ואסתטי . משם הדרך לשיווק מתחילה.
בהצלחה.
אתגר בזכוכית עומדים לשירותכם לכל שאלה, בקשה והצעת ייעול.